Reklamace
I když je procento vad na dodávaném zboží mizivé, chceme vám zdůraznit, že budou případné nedostatky okamžitě řešeny s cílem zajistit vaši maximální spokojenost. Snažíme se vyřešit všechny problémy co nejrychleji, abyste nemuseli čekat déle, než je skutečně nezbytné.
Jaký je postup při reklamaci?
- Informujte nás o reklamaci prostřednictvím online formuláře viz. níže.
- Reklamované zboží zkompletujte a pečlivě zabalte.
- Vyplňte a podepište reklamační formulář, který naleznete ZDE.
- Zboží společně s vyplněným formulářem odešlete na adresu: CYRRTEC, U Židovského hřbitova 1889, Beroun, 26601, +420 776 100 020
- Vyčkejte na vyřízení reklamace, které nebude zpravidla trvat déle než 30 dní.
- O výsledku reklamačního řízení vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.
TIP: K odeslání reklamovaného zboží můžete využít službu ZASLAT.CZ