Reklamace

I když je procento vad na dodávaném zboží mizivé, chceme vám zdůraznit, že budou případné nedostatky okamžitě řešeny s cílem zajistit vaši maximální spokojenost. Snažíme se vyřešit všechny problémy co nejrychleji, abyste nemuseli čekat déle, než je skutečně nezbytné.

Jaký je postup při reklamaci?

  • Informujte nás o reklamaci prostřednictvím online formuláře viz. níže.
  • Reklamované zboží zkompletujte a pečlivě zabalte.
  • Vyplňte a podepište reklamační formulář, který naleznete ZDE.
  • Zboží společně s vyplněným formulářem odešlete na adresu: CYRRTEC, U Židovského hřbitova 1889, Beroun, 26601, +420 776 100 020
  • Vyčkejte na vyřízení reklamace, které nebude zpravidla trvat déle než 30 dní.
  • O výsledku reklamačního řízení vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.

TIP: K odeslání reklamovaného zboží můžete využít službu ZASLAT.CZ

Česká kvalita

Všechny naše produkty pochází z našich hlav. Jsou vytvořeny i sestaveny s českým srdcem a důrazem na kvalitu.

Zavolejte a poradíme Vám

Nejsme si cizí. Zastáváme pravidlo, že neexistuje špatná otázka. Pokud si nevíte rady, ozvěte se nám.

Doprava zdarma nad 3000,- Kč

Ke každé objednávce nad 3000,- Kč a do 30 kg dostanete dopravu až domů zdarma.